dinsdag 27 april 2021

Lezen

Ik ben een blije lezer

Ik lees graag, altijd. Al zo lang ik me kan herinneren. Maar het was voor het eerst dat ik daarvoor in de bloemetjes werd gezet. Hier. 
Naast eng was dat gewoon ook heel tof. En een ferme eer.
#dankbaredinsdag
 
Ook dankbaar voor de prachtige natuur:


 
En zaterdag heb ik een dagje vrij dus Karel en ik hebben dan een 'echt' weekend. Hoera!

En ik las net Noem me Nathan, prachtig mooi boek. 

Alles is goed dus. Dankbaar.

En toch sta ik stijf van de stress... Ademen Els!
Het leven is soms lastig maar blijven focussen op de kleine fijne dingen helpt echt. Dus doe ik maar gewoon verder...
En jij?

Trees are always a relief, after people.
-David Mitchell-

Liefs Els
 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 



2 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd Els, alle eer dik verdiend.
    Vroeger las ik zóveel, maar nu......
    Denk dat ik toch maar weer eens ga herbeginnen en een boek ga lezen.
    Fijn weekend met Karel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, Els. Gefeliciteerd. Leuk ook om je op de foto te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!