donderdag 15 april 2021

LZWL

Wereldboekendag

Alsof het nog niet eervol genoeg is dat mijn recensies vaak de wekelijkse nieuwsbrief van Lang Zullen We Lezen halen, sta ik er volgende week zelf in. Als mij. Omdat het dan Wereldboekendag is zetten zij eens niet de schrijvers maar wél de lezers in de spotlight! Super tof én spannend...

Het is niet enkel met een klein interview maar ook met foto's. Mét hoofd! Jullie weten ondertussen al dat dat niet mijn ding is :) Ik doe het om allerlei redenen online niet. Maar ik ben gewoon ook niet goed in lachen voor een foto. Ik lach vaak én veel, totdat het moet, dan lukt het niet meer. Herkenbaar? Ik ben een kind van de jaren '70, elke foto was toen speciaal, de selfie-cultuur was nog heel ver weg, wij zijn dat niet gewoon om heel de tijd te poseren. Ik toch niet :)

Maar alla, 'do one thing that scares you each day'. Hoewel alles in mij 'nee' wou zeggen zei ik 'ja'! Noem het een opwijking :) Omdat ik het een ferme eer vind, omdat ik dol ben op Lang Zullen We Lezen én omdat ik graag mijn liefde voor boeken deel!



Over liefde gesproken: ik las net Het kan niet alle dagen feest zijn van Frommelrommel. En: wow!
Nog meer wow: De fundamenten van de geweldige Rasey Nasr. 
Oh wat hou ik van mensen die mijn hoofd en hart beroeren.
Wat lees/kijk/luister jij nu?
 

Nature is not a place to visit. It is home. -Gary Snyder-

Nog een doldwaze, lollige donderdag gewenst,
Els 

 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!

6 opmerkingen:

  1. Heel eervol Els en verdiend.
    Super lezer en promoter van het boek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is toch zeker hartstikke leuk en bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!! Dat wordt zeker een mooi interview. Hopelijk laat je ons meelezen.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe leuk! Je verdient het om in de spotlights te staan met je geweldige boekentips. Ik heb mij alvast geabonneerd op de nieuwsbrief. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!