dinsdag 20 april 2021

Natuurpunt

Avontuur.

Ik hou van rust en regelmaat maar al die lockdowns maken het leven soms wel heel saai. Heb jij ook wel eens zin in iets spannends, uitdagends? Dan is een zoektocht misschien wel iets voor jou! Wij deden zondag de zoektocht van Natuurpunt op Linkeroever. En dat was zo tof! 

Woon je in de buurt? Dan zou ik niet aarzelen, ga ook op pad! Je kan de tocht makkelijk bereiken met het openbaar vervoer. Je hoeft de buurt niet te kennen, de antwoorden zijn allemaal tijdens de wandeling te vinden. Ik zou wel drinken en iets om te eten meenemen, er staan veel bankjes onderweg waar je even kan gaan zitten. De tocht is best lang én doordat je zoekt stap je veel trager. Wij deden er een 3 uur over. Dikke merci aan de mensen van Natuurpunt Waasland die de tocht hebben georganiseerd. Dikke awoe aan alle mensen die hun honden los laten lopen en zwemmen (in een vijver met nestjes futen!) en die hun afval droppen waar het hen uitkomt. Zeeeeer triest!

Foto van Fort 4.
 
Daarna las ik verder in Als je maar gelukkig bent: aanrader! En toffe zondag dus.
 
Aangezien we 1 foto niet gevonden hebben moeten we nog eens terug. Maar dat is eigenlijk wel fijn!
 
#dankbaredinsdag!
 
Het leven is veel te kort om niet intens te beleven.
-Griet Op de Beeck-
 
Liefs,
Els
 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 



5 opmerkingen:

  1. Dat is een leuke tocht. Zoveel re ontdekken ook tijdens een wandeling. Fijne Dankbare dinsdag Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een hele leuke tocht met al die vragen, gezellig !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, dan waren we dus tegelijk aan het speuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lijkt me dat leuk: wandelen en speuren tegelijk. Helaas iets te ver hiervandaan. Maar misschien... voor een dagje uit als we de grens weer over mogen ?!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!