dinsdag 21 juni 2022

Aalscholver

Dingen Die Fijn zijn.

Op de dagen dat ik niet moet werken en Karel wel fiets ik een eindje met hem op. Mijn terugweg gaat langs een weel waar vroeger regelmatig één of meer aalscholvers zaten. Oh wat hou ik van die vogels!
 
 
Al maanden zit er geen enkele meer. Tot gisteren, toen zaten er plots 2! Zie je ze? Geweldig hé!
#dankbaar
Dankbaar op deze Dankbare Dinsdag!
Wat is voor jou een klein gelukje? 
 
Momenteel lees ik Detransitie, Baby. Boeiend!
 
Een wandeling in de ochtend is een zegen voor de hele dag.
-Henry David Thoreau-

Een fijne dag gewenst,
Els

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!    
 

2 opmerkingen:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!