dinsdag 7 juni 2022

Rokko

Dankbaar

Zondag gingen we naar Gent omdat we wat kleren nodig hadden. Altijd fijn om nog eens in mijn universiteitsstad te zijn! Zoals ik al vreesde kocht ik 3 boeken en geen broeken :)
Ik ben Vekeman dankbaar voor zijn tirade (in De Standaard) over de nieuwste boekenwinkel Rokko. Zonder hem had ik deze boeiende winkel niet ontdekt :) Ik kocht er 2 boeken en ook nog eentje in het geweldige Paard van Troje.
 
 
Boeken zijn fantastisch en kan je nooit genoeg hebben :)
Broeken hebben ook wel nut maar alla...
 
Momenteel ben ik bezig in Diepdiepblauw, ziet er goed uit! 
 
Ik ben ouderwets en vind dat een boek lezen het meest  glorieuze tijdverdrijf is dat de mensheid ooit heeft gecreëerd. 
-Wislawa Szymborska-
 
Nog een fijne Dankbare Dinsdag!
Liefs Els  
 
 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!  

3 opmerkingen:

  1. Haha, ja, boeken dingen die fijn zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Scheelt maar 1 letter :)))) snap het wel veel leesplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik snap het ook. Heel goed. Ik vind kleding zoeken alleen nog maar leuk als ik er niet op uit ben en toevallig op iets stuit dat voldoet. Klaar, heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!