donderdag 16 juni 2022

Kinderen.

Bedgeheimen.

Ik heb 3 kinderen in pluche en 2 met vacht. Eentje, met vacht, is jammer genoeg een maand geleden overleden en ik mis hem nog kei hard. Op allerlei te verwachten en onverwachte momenten. Zoals vanochtend:
 
 
Als het echt mooi weer is was ik mijn pluche kinderen, want die slapen bij mij in bed. Geen zorgen we laten Karel er ook nog bij hoor :) Sieriel kwam dan altijd onder het wasrek liggen, hij waakte over hen. Lief hé. 
 
Dat slapen met knuffels, noem het een opwijking. Net zoals mijn voorliefde voor Little Dutch speelgoed. Ik heb mij telkens ingehouden en geen speelgoed gekocht. Maar ik heb nu wel een boek van hen: Mijn eerste dierenboek. Prachtig mooi!
 
Koop je toch liever een iets meer volwassen boek, dan is Alles geeft licht je ding.  
 
Geniet van de zon, ik ga mijn kinderen nog eens omdraaien :) 
 
 
Geef de liefde wat ze vraagt, eet de vruchten die ze draagt. Kijk niet om ga steeds vooruit. Goede reis en hou je haaks, kijk goed uit.
-Spinvis-
 
Liefs Els
 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!    

1 opmerking:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!