dinsdag 14 juni 2022

Maria en een kaars

Dankbare Dinsdag

Al ben ik niet ik niet gelovig 'zoals het hoort', ik haal toch kracht en troost uit dingen zoals een kaars branden in een Mariakapel.
 

 

Als die kapel het begin is van een mooie wandeling én er aan het einde plots een zomerbar met zalig lekker ijs blijkt te zijn is mijn zondag helemaal goed!
#dankbaar
 
Ik las dit weekend Diepdiepblauw uit. Wat een prachtig boek. 
 
 
Ik wilde zelf dingen doen, mijn verstand en talenten inzetten voor dingen die ik belangrijk vind. 
-Eleanor Roosevelt-
 
Het gaat mooi weer worden, geniet er van,
Els 
 
 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!       
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!