donderdag 13 april 2023

Boeken boeken boeken!

Boekenfeest!

Het zijn zware weken geweest :) 3 keer per jaar verschijnen de brochures met de te verwachten boeken en daar moet ik dan middels bloed, zweet en tranen uit kiezen ;) Maar het is me wederom gelukt. En ik kijk al vol verwachting uit naar komende dagen, weken, maanden. 

Boeken zijn mijn leven, noem het een opwijking ;)   

Ben jij ook into boeken? Wel dan staan er een paar leuke dingen te gebeuren:

*Komende zaterdag is het YA-day in bibliotheek De Krook in Gent!
*Zondag 23 april is het Vlaanderenleestdag! Wij gaan lezen in de Bourla te Antwerpen; zo cool!

To read.


Mijn stapel nog te lezen boeken die ik niet moet recenseren is ongeveer 3 meter hoog denk ik (2 planken in onze kast, de rij staat dubbel en er liggen er ook al op). En toch blijf ik kopen, tsundoku heet dat denk ik ;) Maar alles om de boekensector te steunen hé :)
 
Momenteel lees ik: Hoeveel ik van je hou. 
Mooi! 
 

The measure of intelligence is the ability to change.
-Albert Einstein-


Ik duik in de zetel met een boek, lees ze!
Els



Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Ga je liever langs je onafhankelijke boekhandel? Heel goed! Doe ze dan mijn groeten:) Merci! 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!   
 

 

 

2 opmerkingen:

  1. O, dat herken ik heel goed. Kopen en niet lezen. Maar bij mij is dat vooral omdat ik het zonde vind een nieuw boek te lezen. Dus lees ik sommige boeken wel drie of vier keer. Ook een opwijking toch?,!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!