dinsdag 4 april 2023

44

Lievelingsgetal!

4 is mijn lievelingsgetal, altijd al geweest. Wetende dat ik verjaar op 4/4 is dat geen wonder hé :)
Vandaag is het eindelijk zo ver: 44! Hier droom ik al van kindsbeen af over: verjaren en 2 4-en krijgen: speciaal! Al voel ik me eigenlijk nog best gewoon ;)



Zondag reden we, tussen het zwemmen en koers kijken (Karel) door, even naar zee voor onze verjaadagstraditie. Het was echt giga koud maar we deden het toch maar.

Seffens ga ik 'gewoon' werken maar ergens draag ik het 4+4 gevoel met me mee. Een heel jaar hoop ik ;)

Heb je behoefte aan iets liefs? Lievegedicht van Joost Oomen is een fijne tip!
 
 
What a wonderful life I've had! I only wish I'd realized it sooner.
-Colette-

Een feestelijke 4/4 gewenst!
Liefs,
 Els
 
 
 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Ga je liever langs je onafhankelijke boekhandel? Heel goed! Doe ze dan mijn groeten:) Merci! 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!   
 


5 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd! Ja, dat is natuurlijk extra bijzonder dat je op de vierde dag van de vierde maand vieren mag dat je vierenveertig bent geworden! Een vrolijke en feestelijke dag gewenst en ik hoop dat je er nog heel veel mag vieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit klinkt toch als een zeer speciale verjaardag hoor! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél speciaal Els, van harte gefeliciteerd.
    Leuke traditie en ja deze keer wel koud !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 4 en dan de vierde maand en dan ook 44 worden van harte gefeliciteerd. Leuk zulke data ik werkte bij iemand die was geboren op 5 -5- 5 (1905 )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een beetje laat, maar van harte GEFELICITEERD. Wat een bijzondere dag om jarig te zijn, een heel jaar om te genieten van het feit dat je 44 bent.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!