dinsdag 25 april 2023

Jezelf verliezen...

 ... in een boek!

Geen betere manier dan spannende uren, dagen, door te brengen dan met je neus in een boek.
Een boek dat vlot leest en dat je meesleept. Boeken die ik uit mijzelf niet gauw zou kiezen maar ik kreeg er laatst een paar in de brievenbus en ben er toch maar ingedoken.
*Lupin (is ook een serie op Netflix las ik) : spannend, ik leerde nog wat bij en vergat de tijd.
*Dingen die ik leerde van het vallen: moedig, indrukwekkend, op het puntje van mijn stoel gelezen.
 

De natuur werkt ook mee
! Zondag deden we een flinke toer in eigen gemeente. Gegijzeld door de 10 Miles :( We raakten zelfs niet in de Bourla voor Vlaanderen Leest :((( Maar het groen en de bloemen maakten veel goed.
 
#dankbaredinsdag 
 
Hope is the thing with feathers 
that perches in the soul. 
And sings the tune
without the words
and never stops
at all. 
-Emily Dickinson- 

 
Alle goeds en geluk,
Els 
 

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Ga je liever langs je onafhankelijke boekhandel? Heel goed! Doe ze dan mijn groeten:) Merci! 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!   
 

1 opmerking:

  1. Ik heb de serie gezien, vond ik erg leuk. Ja, heerlijk: je "verliezen" in een goed boek!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!