dinsdag 11 april 2023

Nu is het moment

Ontluiken!

Voor zij die vakantie hebben: ga naar buiten! Het is zo mooi nu: magnolia's, paasbloemen, ontluikend groen, baby's allerhande,...

 
Lief hé!?

Blijf op afstand, volg de paden, honden aan de lijn, geen afval achterlaten en genieten maar!
Voor jullie ongetwijfeld geen probleem maar voor zo veel andere mensen zeer moeilijk blijkbaar. Ik zag mensen roken waar het niet mag, vissen naast een verbodsbord en honden die los liepen,... Zucht!

Maar het is mooi buiten en dat is voedsel voor mijn ziel.
#dankbaredinsdag
 
Ik las net twee boeiende boeken: Gender Queer en Penelope.Aanraders!


Als je wandelt is er maar één ding dat telt: de intensiteit van de hemel of de schittering van het landschap. 
-Frederic Gros-

Liefs Els

1 opmerking:

  1. Ik snap je ergernissen zeer zeer goed! En ik kan niet zwijgen als ik het zie... Helaas is het voor mij binnen blijven, lig in bed met corona. De eerste keer, het gaat trouwens al een pak beter. E ik lig niet in mijn eigen bed maar in dat van mijn broer omdat hij in Parijs is en ik op zijn kat moet letten. Dat is wel fijn, zo'n kat op je bed als je ziek bent ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!