donderdag 6 april 2023

Never grow up

Noem het een opwijking

Dikke merci voor al jullie lieve verjaardagswensen, hier en op mijn Instagram. Zo hartverwarmend!
 
Op weg naar mijn werk, op de fiets, kon ik mijn tranen amper bedwingen. Het was zo een anti climax. Ik wil al een jaar of veertig 44 worden. En nu was/ben ik het. Wat nu!? 

Ik had mijzelf ook anders voorgesteld op deze leeftijd. Volwassener :) Maar dat weet ik nu wel zeker: ik word nooit volwassen. Daar moet ik niet meer op wachten, dat gaat niet meer gebeuren. 

Rokko, Gent.


Zaterdag had ik een vrije dag, we gingen naar Gent (de stad waar ik ooit studeerde) en bezochten daar een aantal boekenwinkels. En ik liet me eens goed gaan :) Dat was best volwassen. 

Op dinsdag moest ik werken. Ik ben dan pas om iets voor 20 uur thuis, eet soep, ga in bad en rol in bed (wegens opstaan om 4 uur op woensdag). Als verjaardagstoetje na de soep koos ik Paula. Super lekker. Toen ik het zocht in de koelkasten in de winkel vond ik het niet, bleek het in een aparte kinderafdeling te staan :)))

Karel had ook nog een super toffe verrassing voor mij, deze link. Fancy Nancy! Jaren geleden tijdens het zappen ontdekt, toen vaak naar gekeken, als het tijdens het zappen opdook. Maar nu al jaren niet meer gezien :( En toen kreeg ik die link! Geweldig! En het gaat over de bibliotheek! Super geweldig. Zo blij mee. Kennen jullie het? Even op de link geklikt? Ook fan?

Ik kreeg ook geweldige kadootjes. De leukste zijn natuurlijk de minst volwassene: Nijntje, Hearstopper, stickers, chocolade,... 

Never grow up. Dat ben ik, kort samengevat :)

Ook iets niet helemaal volwassen: Mijn mooiste boeken lijst op Hebban. Ik ben al jaren bezig aan mijn top 50. Ik ben er nog niet helemaal maar het is een werk in uitvoering. Heb jij je lijst al gemaakt? Je kan boekenbonnen winnen! Op die van mij staan, hoe kan het ook anders, ook kinderboeken :)

Ik heb net Gender Queer uit: ferme aanrader! Een graphic novel memoir.

Ondertussen komen de zomeraanbiedingen van de uitgeverijen online, ook heel tof én een beetje stresserend. Zo veel boeken, zo weinig tijd ;)

Wat lees jij nu?
En luister jij ook naar de Classics 1000?  
 
 
It's a small world after all.
-?- 


Lees ze,
Els
 
Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Ga je liever langs je onafhankelijke boekhandel? Heel goed! Doe ze dan mijn groeten:) Merci! 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!   
 


 

2 opmerkingen:

  1. Jij hoeft niet volwassen te worden. Blijf gewoon jezelf, dat is helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd nog! Mooi getal :) Ik word ook nooit volwassen hoor en ben nog wel 8 jaar ouder :)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!