donderdag 20 april 2023

Kalm aan.

Vooruitgang.

Soms wil je vooruit maar lukt het niet. Vanochtend bij de huisarts omdat ik weer blaasproblemen heb. Labo resultaten afwachten... We kregen bericht dat ons internet vandaag al ging worden hersteld, nu blijkt dat het toch pas volgende week zal zijn. Geduld is een schone deugd hé?!



Dus laat ik een boek praten. Omdat ik zelf even niet veel positiefs te zeggen heb ;) Noem het een opwijking!
 
Mary Oliver rocks! En dit boek ook. Het is Kalm aan; een prachtige aanrader voor jong én oud! 
 
 

Note to self: you can be flawed and still be enough. -@alex_elle-

Lees ze,
Els


Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Ga je liever langs je onafhankelijke boekhandel? Heel goed! Doe ze dan mijn groeten:) Merci! 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!   

1 opmerking:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!