donderdag 29 februari 2024

Fan

Ik ben graag fan.

Ik ben graag fan, noem het een opwijking, en hoe fijn dat is besefte ik afgelopen week tijdens het lezen van Graag geschreven (de nieuwsbrief van Goodcopy). Van die nieuwsbrief ben ik fan! Van wel meer nieuwsbrieven trouwens, ik heb het idee dat het concept 'nieuwsbrief' weer aan een opmars bezig is en die opmars juich ik alleen maar toe. Oké, soms stress is als ik zie hoeveel er nog ongelezen in mijn inbox zitten maar ze maken me stuk voor stuk wel een vrolijker en een wijzer mens, als ik ze dan eindelijk lees.
 
Fan zijn is fijn. Het geeft je een goed gevoel want je richt je op iets wat jij leuk vindt én je voelt je onderdeel van een community. Win-win. 
 
Een klein lijstje.
Ik ben fan van:
*Het roodborstje in onze tuin.
*Paul Mescal en de films waarin hij speelt. All of us strangers gezien?  
*De boeken van Maggie Nelson. Deze ligt op mijn te lezen stapel. 
*Lepeleitjes. Ik heb mijn voorraad voor dit jaar weer ingeslagen (witte vulling voor mij, bruine voor Karel). En ja, misschien is het lepel-idee fijner dan de smaak maar ik geniet hier zo van. 
*Greta Gerwig als regisseur én actrice.  
*Bella Baxter. Ga die film zien! (Poor Things)
*Cool About It. Op repeat, al maanden. Ik word het niet beu en Karel (gelukkig) ook niet.
*Buiten zwemmen. Geeft me echt het gevoel dat ik leef.
*Dinokoeken.  Als ik de vroege doe eet ik Dinokoeken, de chocolade versie. Anders kan ik niet werken :)
 
Allemaal kleine dingen die mijn leven leuker maken.
Van wie of wat ben jij fan? 
 

Van haviken ben ik trouwens ook fan, al zie ik meestal buizerds :)
 
 
En houden van iets waarin ge uzelf herkent — als dat geen zelfliefde is, weet ik het ook niet meer.
-Siobhán Biesbrouck-
 
Liefs,
Els
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!