dinsdag 20 februari 2024

Licht

Beter

Het is vroeger licht en dat blijft het ook langer. Soms schijnt er een beetje zon. En allerlei lentebloempjes steken hun kopje boven de grond. Het komt dus goed, de lente is in aantocht. Oef! Dat doet veel voor mijn gemoed, bij jou ook? 


Deze knapperd mag, eens uitgebloeid, ook de tuin in. Extra lente volgend jaar :)

Ik las net de everseller Bent u daar, God? Van 1970 maar nog heel relevant en tof om te lezen!
En met Karel kijk ik: Totally completely fine: zo goed!
#dankbaredinsdag

Mijn lichaam is nog niet zo ontspannen als ik zou willen maar we gaan de goede weg op. Oef!

Wat maakt dat jij je goed of beter voelt?

The only hope is in acceptance. It will not save you from failure, but it will help you fail honestly and well. If you’re lucky, it might even help you find the art in failure, and the strange euphoria—the art and the euphoria that come only when you truly let go.
-Jonathan Biss-
 
Liefs,
Els
 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Waar ik me beter bij voel is de zon die af en toe tevoorschijn komt en als ik goede dagen heb ondanks de chemo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Narcissen, ik houd ervan! M'n hart gaat ervan huppelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is heerlijk, de zon die af en toe schijnt. Vandaag helaas niet, nou dan gaan de lampen en straks de kaarsen aan om het huis en de geest te verlichten.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!