donderdag 22 februari 2024

Dingen die me doen huilen.

Een huil-lijstje.

Als ik veel last heb van mijn ptss word ik angstig. Als ik angstig ben krijg ik meer last van mijn ptss. Als verdediging ga ik me dan (onbewust) afsluiten. Ik voel me huilerig maar kan niet meer huilen en van die dingen. Terug kunnen huilen voelt dan goed. 
 
En ik heb al veel moeten huilen afgelopen dagen. Huilen en bijna huilen. 
Hier volgt een lijstje:
*De podcast van De lesbische Liga over deze film (opgepast: spoilers).
*The power of love (na het zien van de film en heel ander liedje).
*Een pimpelmees die in ons vogelhuisje ging. 
*Ontluikende lentebollen. 
 
En jij? Wat breekt jouw hart? Op een 'goede' manier. Er is zo veel gaande in de wereld dat mijn hart ook breekt maar dat is iets anders.
 

 
 You will always deserve to feel loved, even if you’re all alone.
-Ask Polly-
 
Liefs, Els
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 
 
 

 

1 opmerking:

  1. Ik lees altijd het boek: “Huis op Tara Road” van Maeve Binchy. Een heerlijke tranentrekker. Vooral aan het eind.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!