dinsdag 13 februari 2024

Overdrive

Ademen

Mijn lichaam blijft in overdrive gaan. Voor het minste schiet ik in paniek-modus. Wakker worden met een giga bonzend hart, spierspanningen, druk op borst, last van maag, schouders verkrampt,... Zucht. Lang leve ptss.
 
Maar ik blijf het mooie zien: ons bloesemboompje wordt rozer met de dag, All of us Strangers  komt uit en daar heb ik zin in, binnenkort gaan we op weekend,... We zijn een nieuwe puzzel begonnen, een gratis puzzel: gespaard met puntjes bij de Hema!

Bezoek!
 
En morgen is het naast Valentijn ook Aswoensdag: pruimenvlaaikes-dag; hoera!

Ik begin in Over ziek zijn van Virginia Woolf, zin in. Amir heb ik net uit, een aanrader.
 

These are the times in life — when nothing happens — but in quietness the soul expands.
-Rockwell Kent- 

Blijven ademen.
Els

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 
 

3 opmerkingen:

  1. Jaaa hoera voor de bloesems die langzaam beginnen te komen!
    Mooie quote van Rockwell Kent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat een mooie foto! Fijn dat het weer voorjaar wordt! Geniet van de pruimenvlaai.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet fijn dat je zo'n last hebt van je ptss. Zeker het mooie blijven zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!