donderdag 1 februari 2024

Het lange wachten

Een beetje reclame, voor het goede doel ;)

Jullie kennen mij, ik deel graag mooie dingen. Noem het een opwijking. 
 
Vandaag vraag ik wat extra aandacht voor de super getalenteerde man van mijn tattoos: Dagmar Verfaille. Hij is niet enkel heel goed op huid maar ook op papier. En hij is heel vriendelijk, dat ook. Héél belangrijk als je iemand met naalden in je huid laat gaan :)
 
Voor de mensen die een tattoo niet direct zien zitten: hij maakt ook werken die je aan je muur kan hangen en zijn eerste graphic novel is ook al verschenen (Het lange wachten)
 

Lijkt het je ook wat? Neem dan even een kijkje op zijn site.
Verwen jezelf maar even in deze moeilijke winter.
 
Ik heb het weer lastig qua ptss. Mijn lichaam schiet in overdrive bij het minste... Maar vandaag ben ik thuis, de zon schijnt, ik heb net kaneelrolletjes gemaakt en ik ben bezig in een meeslepend boek. Alles komt (ooit) wel weer goed. Even rustig aan doen. Blijven ademen.

 
You are made of love and magic.
-Ask Polly-

Fijne dag nog,
Els

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!