dinsdag 10 maart 2020

Good things.

Donkere dagen vol lichtpuntjes.

Ik hou van boeken, dat was al duidelijk zeker ;) Ik hou nog meer van boeken die me nieuwe dingen leren kennen. Door Rachel leerde ik Nahko kennen. Geweldige muziek. Pep voor deze grauwe, trieste, best enge dagen. Vooral Black as night is instant licht. Opgepast, het kan wel eens leiden tot in uw onderbroek door de keuken dansen ;)

Voor een instant blij gevoel, vol kleur, zorgt Silvia Dekker met haar prachtige Bloemen uit de tuin.

Boeken zijn echt wel voedsel voor de ziel!





Wat is jouw lichtpuntje vandaag?


I believe in the good things coming.
-Nahko-

Nog een fijne Dankbare Dinsdag,
liefs Els


Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!

5 opmerkingen:

  1. Mijn lichtpuntje vandaag is mijn filosofiegroepje. Dat zijn hele fijne ochtenden heb ik ontdekt. Ik word er blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Straks weer naar een warm bed om te lezen en te slapen omdat ik nogal grieperig ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja héél fijne muziek en van tuinbloemen of bloemen in het wild, daar ben ik ook weg van.
    Mijn lichtpuntje vandaag was, envelopjes vouwen, heel ontspannend, met onze kleindochter ( en ook nog éven met onze dochter ).

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!