dinsdag 31 maart 2020

#Dankbaredinsdag

Lijstje

Vandaag ben ik dankbaar voor:
-dat Karel en ik nog kunnen (moeten) gaan werken
-dat we nog gezond zijn
-dat de zon zo vaak schijnt (en we kunnen gaan wandelen)
-zeker als ik, zoals seffens, met de fiets naar het werk moet
-dat mijn bonen buiten staan en goed groeien
-dat er nog elke avond applaus is
-voor goede boeken, zoals Leegstand
-voor extra podcasts, zoals Damn Honey
-voor de extra kleurplaten van Flow
-voor Elizabeth Gilbert haar troostende woorden



En jij, waar ben jij dankbaar voor vandaag?


''Geluk is geen station waar je aankomt, maar een manier van reizen.''
-Margaret Lee Runbeck-

Hou jullie gezond, zorg goed voor jezelf,
Els


Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!


7 opmerkingen:

  1. Ik ben heel dankbaar dat we hier thuis tot dusver allemaal in goede gezondheid verkeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankbaar voor dat wij en onze dierbaren gezond zijn én mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker ben ook ik blij dat onze kleinkinderen, kinderen en wijzelf nog steeds gezond zijn, maar vandaag ben ik ook dankbaar dat ik samen met onze kleindochter via face time de Franse les heb mogen doen. We gaan dit nu elke dinsdagmiddag doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaahhh... een mooi lijstje!
    Ik ben blij omdat mijn schoonpa lijkt te herstellen en het leven ook weer zonnig inziet 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben blij met het buitenleven, de mooie natuur, de lieve mensen om me heen (hoewel sommigen nu op afstand) en natuurlijk de leuke blogcontacten!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!