dinsdag 16 januari 2024

Moois

Emma en Eva en Janine enzo 

 
Er is weer zo veel moois: we zijn net begonnen met Wintergasten, wederom super boeiend!  
 
Poor things en Emma krijgen overal lovende recencies, ik had het gezegd hé ;) Ga hem snel kijken. Dit is een must see: iedereen heeft het er over én hij is geweldig goed!
 
Ondertussen lees ik gretig verder in Eva: de evolutie maar dan vanuit het vrouwelijk lichaam bekeken. Boeiend, leerrijk, grappig én vlot leesbaar.
 
Allemaal dingen die mijn hoofd en hart doen zingen, mijn blik verbreden en me blij maken dat ik leef. Iets wat ik in deze letterlijk en figuurlijk donkerde dagen ferm nodig heb. 
 
#dankbaredinsdag
 
 
Wil je gewoon wat stoom aflaten dan is Turned on een aanrader! Hot! Ideaal op deze koude dagen ;)
 
Want ik heb het al koud gehad hoor: op de fiets naar het werk, op mijn werk waar geen verwarming is, het eerste half uur in bed (slaapkamer was soms maar 11 graden),... Houden jullie je wat warm? 
 
 
You don’t need an altar, sit on the ground, feel your lover’s body, watch the sky. 
You don’t need a perfect daily practice, wash the dishes, feel the joy spreading through your chest. The ache of grief. 
Practice being here amidst the mess of being human. 
Nothing to transcend… 
Just everything to come home to. 

-ROSALIE AMBER GRACE-
 
Liefs,
Els
 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Ja, koud is het! Ik had al een extra deken op m'n voeteneind, maar heb vannacht ook nog sokken aangedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb mezelf een elektrische onderdeken kado gedaan. Het was echt zo vreselijk koud in de slaapkamer dat ik er niet van kon slapen. En nu kom ik iedere avond in een warm bed, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!