dinsdag 9 januari 2024

Poor Things

Cartoons

Zondag gingen we ontbijten in Cinema Cartoons. Dat an sich is al tof maar we deden het vooral omdat we dan Poor Things konden zien. Een week vroeger dan de avant-première. Zo cool! Met Emma Stone! 
Wat een film! Kleurrijk, grappig, feministisch, activistisch, spannend, mooi, sprookjesachtig, met niets te vergelijken, echt. Ik wil al een tweede keer gaan!


Normaal zit de drukte op mijn werk er even op. Ik hoop het echt. Ben zo moe, in lichaam en geest. Het is ook gigantisch koud in de winkel dus werken is nu ook afzien. Ach, donderdag ben ik thuis. Ik denk daar maar al wat aan. En ik trap me seffens wel warm op de fiets :)

Ben in een boeiend boek bezig: Hoog sensitief omgaan met stress. Aanrader!

Je moet niets, je moet niet goed zijn.
-Valerie Trouet-
 
Hou jullie warm,
Els

Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 
 
 

 

1 opmerking:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!