dinsdag 2 januari 2024

Welkom 2024!

Ben jij er klaar voor? 

Goedemorgen! Ben jij klaar voor een nieuw jaar? Ik nog niet helemaal :)
Vorige week deed ik meer overuren dan ik normaal gewone uren doe. Ik had dus een giga zware week. 4 keer om 6 uur beginnen is best vermoeiend, voor mij.

Gelukkig vierden we oud en nieuw weer gewoon met ons tweetjes. Om 19 uur dansten we het nieuwe jaar al in met een geweldige playlist van Karel en om 21 uur lagen we al in ons bed. 

Na een ontbijt met veel vers fruit deden we onze eerste wandeling van dit jaar.



Ik zag, onder andere, mijn eerste aalscholver van dit jaar. En het roodborstje kwam al langs in onze tuin!
 
Daarna las ik urenlang met thee, koeken en chocolade binnen handbereik. 
 
#goedbegonnen 
 
En jij? Heb jij het fijn gehad? 
 
Tot donderdag voor dE LeeSclub.
 
-Sia-
 
Liefs, 
Els
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci!    

 
 
 

1 opmerking:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!