dinsdag 23 januari 2024

Roodborstje

Yes!

Soms vind ik het moeilijk om lichtpuntjes te zien. Het is koud en donker, er is oorlog en storm.
Maar dan zie ik weer ons roodborstje in de tuin en piept een mees (te snel om te zien of het een kool- of pimpelmees is) in het huisje dat we kochten in Engeland. Dus wie weet hebben we binnenkort baby's!


Hoe cool zou dat zijn!? 

Blijf de lichtpuntjes zien! #dankbaredinsdag

Momenteel lees ik Onnatuurlijke oorzaak en dat is zo spannend! Dat is ook een lichtpuntje: terug kunnen genieten van thrillers. Ondertussen luister ik onafgebroken naar Nothing Matters van The Last Dinner Party! 

Enlightenment is when a wave realizes it is the ocean.
-THICH NHAT HANH-
 
Liefs Els
 
 
Ps: Er zijn nog bundels! 5 euro voor 'Echte Els' bij je thuis!

Ps: Sommige links in dit blogje verwijzen naar een plaats waar je de boeken direct kan kopen. Doe je dat via mijn blog dan krijg ik een kleine vergoeding. Kost jou niets, draagt wel bij aan mijn Geluksvissen en -plantjes spaarpot! Merci! 
 
 

2 opmerkingen:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!