woensdag 9 oktober 2013

Dag van de post

Een fijne dag vandaag...

Ahja, want het is dag van de post! En ik ben dol op post! Krijgen én sturen.
Mijn allereerste swap ooit was met Lien en Lien is ook al zo dol op post! Ga maar eens kijken op haar blog, waar zij vandaag een heuse brievenbussen special heeft!

Seffens ga ik nog wat brieven schrijven maar eerst laat ik jullie nog geweldige post zien die ik ontvangen heb.
Ik won de give away van Antoinette en Eline!

Geweldig mooi he! Dikke merci aan beide lieve dames!!!

Toeval wou dat ik net Eline's Buitenhuis (geweldig mooi én inspirerend boek!) aan het lezen was toen ik bericht kreeg dat ik gewonnen had.
Toeval bestaat niet zeker :)
Ahja, de zak ga ik gebruiken voor mijn collectie wanten en baretten, want daar begint het nu weer voor te worden...

De rustplaats van het verstand is het hart.
-Liz Gilbert-

Nog een fijne, postige dag!
Liefs
Els

8 opmerkingen:

  1. Hi Els,

    De opbergzak is bij jou op de juiste plaats gekomen! heel veel plezier ermee,

    groetjes, Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie opbergzak. De vrolijkheid spat ervan af.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk voor je Els! Word je helemaal georganiseerd deze winter ;-)!
    Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooh, wat een mooi kado zeg <3, heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk, een dag met leuke post

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja, had je je allereerste swap met mij? Wat leuk, wist ik helemaal niet meer! Bedankt voor je reclame :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Els,

    Gelukszak (letterlijk en figuurlijk, haha).
    Lief stofje, mooie gehaakte bloempjes,
    duidelijk met liefde gemaakt.
    Je wanten en baretten zullen gelukkig zijn.

    Daarstraks nog aan jou gedacht,
    toen ik weer een opwijking bij mezelf vaststelde.
    Ik schrijf er een van deze dagen (als ik minder schoolwerk heb)
    een blogpost over.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wow wat een mooie Give Away heb je gewonnen, echt jouw kleurtjes hè?!
    Ik zag al net bij Lien al die postbussen en deelde net ook de mijne en deed ook weer eens wat leuke post in de postbus. Hoop binnenkort ook weer eens tijd te hebben/maken om jou te verrassen. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!