zondag 27 oktober 2013

De Wolkenclub

Mooie beelden, weinig woorden

Een blogje speciaal voor de madammen (en mijnheren en poezen en honden en...) van de Wolkenclub!
Omdat er afgelopen dagen zo veel moois te zien was boven ons.
Kijk maar even mee:












Zo veel variatie maar allemaal even mooi hé!
Genot voor de ogen én de ziel...

We kwamen ook nog een Geluksvis tegen ;)

Zoals vorige week doe ik het op zondag met weinig woorden. Vorige week heeft het tot een overwinning geleid, dus....;)

Verlies geen tijd door je te haasten.
-BZN-

Maak er en geweldige week van,
liefs Els

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie luchten... Super foto's!
    Jij ook een hele mooie week gewenst Els, liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook een wolkenzot.
    Ik stop de mijne zo dadelijk in mijn zondagse post.
    Maar die van jou kan ik niet evenaren.

    P.S. Zodra ik van jouw Margrietverhaal hoorde, ben ik het tijdschrift gaan kopen.
    Onze krantenboer zat bij nummer 43. Ik nam het mee en begon een verhaal van Els te lezen over "mantelzorg". Eerst dacht ik even dat jij die Els was, maar blijkbaar zat ik het de foute Margriet. Zodoende tast ik nog steeds in het duister over je verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige luchten inderdaad. Om van te genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend ik heb er van genoten ook inhet echie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie foto's maak je. Schoonheid zit vaak in kleine dingen en kan je niet kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige wolken.
    Nu met deze harde wind en je kijkt naar de lucht dan veranderd het waar je bij staat. Geweldig!

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, 't zijn mooie tijden voor ons, wolkenliefhebbers. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig!! Ook een fijne week gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn weer prachtige wolkjes - ik word altijd sereen in mijn hoofd als ik naar boven kijk:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Om heel de tijd naar boven blijven te staan kijken... mooie foto's! Fijne week meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zalig hé, rijkdom, het was vandaag ook weer de moeite om met je hoofd inde wolken te lopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!