donderdag 31 oktober 2013

Op-wijkingen, te koop en een vraagje...

Op-wijkingen all over the place...

Een eerste op-wijking: ik geloof nog in Sinterklaas én Zwarte Piet.
Jawel, echt waar!


Zolang ze blijven komen blijf ik geloven hoor ;) De sint komt natuurlijk niet zo maar: ik moet een heel jaar braaf zijn en een brief met tekening maken én een hapje en een drankje klaarzetten bij mijn schoen (voor de Piet).
Maar dat heb ik er dus allemaal graag voor over, ik tel al af...

Een volgende op-wijking: ik heb een universitair diploma maar heb daar nog nooit 'iets met gedaan'. Ik verkoop liever. In de 12 jaar dat ik al werk heb ik altijd in een winkel gestaan. Ik doe dat reuze graag!
En nu komt het 'te koop' stukje. Ik wil eens graag iets verkopen dat ik zelf heb gemaakt!!!
Jullie weten dat ik op donderdag vrij ben. Naast bloggen doe ik die dag niets anders dan allerlei dingen maken. Dat ontspant mij...
Ondertussen heb ik al een doos vol broches en magneten. Die wil ik dus graag verkopen.
Eigenlijk durf ik dat niet hoor. Dat is ook een op-wijking: dingen willen doen die ik niet durf. Maar alla:
jullie zijn allemaal lieve madammen dus ik waag mijn kans.
Volgens mij zijn het zelfs leuke kleine kadootjes voor op Pakjesavond ;)

De brochekes (in min of meerdere mate zelf gemaakt):

Theepot, Vogelverschrikker, Bordje of Kip met kuiken.

Wolk, Hartje of Vogel


De magneten:

Hond, Kindje, Paard of Kippenfamilie

Groen meisje, Groen jongetje, Geel jongetje, Blauw jongetje

Hoe gaan we dat aanpakken? Niet te moeilijk.
1 broche of magneet kost 3 euro. 4 voor 10 euro ;)
Als je iets wil kopen mail je me welke broche of magneet en je adresgegevens. Ik mail je mijn rekeningnummer.
Je schrijft 3 euro over. Ik stuur je aankoop op, samen met een Echte Els!
Als dat niet simpel is :)

Enne, wees er snel bij want van elk is er maar eentje...
Klik seffens voor nog een fijn op-wijking- idee, nog een reden om bij mij  iets te kopen ;)

Amai, dat is spannend zenne!!! Pfffffffffffff.
Ach ja, zoals ze vaak in de Flow zeggen : stap uit je comfort zone Els!
(In de Flow spreken ze niet tegen mij hoor, daar staat dan niet Els bij. Maar dat zou wel heeel cool zijn moest het wel zo zijn hé....)

En nu nog het 'vraag 'gedeelte:
heeft er iemand het (kinder)boek : O, wat een fijne dag (van Lea Smulders)?
Mijn man zou dat dolgraag krijgen van de Sint (jeugdsentiment).
We willen er voor betalen hoor!

Koester je dromen want het zijn de kinderen van je ziel.
-Napoleon Hill-

Nog een fijne donderdag,
liefs Els





6 opmerkingen:

  1. Hahaha ik geloof ook nog in Sinterklaas als ik mijn schoen zet er ik vind er wat in;-)
    Waarom zou je niet je zelf gemaakte dingen verkopen? Er zijn er zoveel in blogland die het doen. Leuk toch!
    Helaas heb ik het kinderboek niet. Hoop dat je hem snel vind. Toevallig moest ik aan mijn kinderboeken denken en de meeste heb ik nog van mijn favoriete. Maar een had ik uitgeleend en nooit meer terug gekregen. Bij bol,com tweedehands terug gevonden.

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Els, wat een goed idee. Ik lees je blog met veel plezier en vind het geweldig stoer dat je gaat verkopen. Ik durf het nog niet,maar zou het ook graag doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, ja die op-dan-wel-afwijking heb ik ook ...(niet durven enzo...)
    Wat is dat toch met die comfort zone hè?
    Goed dat jij het doet!
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geloof ook nog in Sinterklaas hoor, haha!
    Wat goed dat je durft te verkopen, stoer! Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee keer herkenning:

    1) niet durven verkopen
    2) Sinterklaasgeloof. Onze kinderen van 24 en 27 zetten nog steeds hun schoentje als ze thuis zijn. Ze krijgen alleen iets erin als ze een sinterklaasliedje zingen. Paaseieren rapen ze ook nog steeds met Pasen (uiteraard heb ik daaraan heel veel verstopplezier)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Go Els, uit die comfortzone is super! Ik kan je jammer genoeg niet helpen aan het boek.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!