dinsdag 22 oktober 2013

Kikkerpost

Margot en ik

Margot en ik zijn niet echt een goed kikker-koppel vrees ik... Toch niet als het gaat om elkaar iets nieuws te laten ontdekken....Maar op het vlak van letter-matig overeenkomen is het 'dikke mik'.
Ik kreeg geweldig mooie Kikker-post van haar:


Margot kan geweldig mooi tekenen!!! Op de voorkant van de envelop stond ook een mooie tekening en haar tips zijn ook al zo mooi gedaan! Dikke merci voor al de moeite!!!
Ivm de tips:
-'Sprakelooos' heb ik ook al gelezen en daar was ik ook heel hard van onder de indruk :)
-De strip  'Zoen niet zomaar iemand' heb ik nog niet gelezen. Ik ga het eens aan Karel vragen, die is ook dol op strips en anders kijk ik er wel eens voor in de bib!
En:
-ik ben het meest dol op 'Het is de liefde die we niet begrijpen'. 
-ik was dol op 'Madelief' maar nog gekker op 'Polleke'
-'Dit is alles' is ook mijn favoriet, al 3 keer gelezen
-....
Je gaat nog veel van jouw favorieten zien voorbij komen op mijn blog vrees ik ;)

Voor diegene die niet meedoen met Kikker Leest, als er nog eens een vervolg komt dan moet je zeker meedoen hoor! En ondertussen geniet je maar van de boekentips die de Kikkervrienden vast wel met jullie zullen delen.

Even iets totaal anders:


mijn prei begint er tegenwoordig echt als prei uit te zien! Er schuilt een 'Bartel' in mij ;)

En nog een merci om te duimen, ik heb gewonnen!
:D

En de Hof ter Saksen Geluksvis is al gevonden. Maar niet getreurd: in de buurt hangen er nog..

There are nog good books, only for children.
-W H Auden-
(met dank aan Margot)

Een fijne zomerse dinsdag,
(weer om buiten een boek te lezen ;) )
liefs Els




9 opmerkingen:

  1. WAUW! wat een fijne , bijzondere post! Geniet ervan lieve meid xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whaa, er schuilt een echte preien kweker in jou ;-)!
    Eet smakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk die kikker-post.
    Mooie prei is het!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prei of pijpajuin, lekker! Zeker van eigen kweek :)
    Geniet van je post en je visje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Els, dankjewel voor je mooie kaart (super, ik vind 'm zo leuk!!) en de extraatjes. Erg lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blij dat je prei-er-als-prei uitziet.
    Een "Bartel" in jou? Ben je zeker dat je dat wil?
    Lijk met eerder bangelijk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tekenen dat is iets dat ik echt niet kan! Geprobeerd hoor maar het wordt niets.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn jullie er vroeg bij.. Hopelijk meer verrassingen in je volgende kikkerbrief

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat jullie dezelfde boekensmaak hebben. Benieuwd welke tips jij aan je kikkervrienden gestuurd hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!