woensdag 30 oktober 2013

Schatjes patatjes en een gelijke kikker

Kort maar krachtig

Wat een lieve en leuke post:


Dikke dikke merci aan lieve Lien!!!

En ook een dikke dikke merci aan lieve Nanabee:


2 enorm lieve schatjes patatjes!!! Met beide een toffe blog, ga maar eens kijken als je ze nog niet kent!

En Kristien is ook al een gelijkgestemde kikker :)

Een foto door haarzelf genomen!

Hosseini, Jonasson en Abdolah las ik ook al. En het : One line a day. A Five-year memory boek heb ik ook!
(Sinds april al een jaar en ik geniet er ook enorm van.) Zeker een aanrader voor iedereen!
Eigenlijk zou het het beste zijn om elke dag iets fijns op te schrijven maar ja, dat lukt niet altijd. Toch is het boeiend om nadien te lezen wat een ellende er toen en toen was en te beseffen dat die voorbij is :)
Sowieso een schat voor later!
Merci Kristien, je theetje ligt klaar voor bij een mooie boek. Maar eerst de boekenbeurs :)

Make every day a happy day!
-Takkie en Lien ;)-

Ik ga mijn draadjes er laten uithalen!
Fijne woensdag,
liefs Els




9 opmerkingen:

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!