zondag 13 oktober 2013

De ideale herfst en de echte.

Hoe het is en hoe het kan zijn...

Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie lieve reacties op mijn vorig bericht! Deze deden veel deugd, merci!
Ik weet dat ik nogal vaag was en ik beloof er nog op terug te komen. Maar allereerst moet ik zelf nog een nummer 42 kunnen bemachtigen. Blijkbaar lopen wij in België een nummer achter...

En nu over vandaag: wat een weer! Echte herfst en niet op zijn best vind ik... Ik wil in het bos wandelen en moois rapen!! In plaats daarvan zit ik binnen te bloggen, hoe erg ;)

Dit is mijn soort herfst :)


Vandaag ziet het er zo uit:





Maar we gaan niet zeuren. Want vandaag is het ook:


Warme choco-weer. Met pepernoten, mmm! Ik maak die met Sojamelk banaan, een snuifje chili en veel kaneel. Hartversterkend!


Onze houtkachel is ook voor het eerst weer aan. En dat geeft naast warmte toch ook extra gezelligheid...
Het ideale kader voor een spannend potje scrabble vanavond.
Die regenachtige herfst is dus toch niet zo erg...

Ten slotte nog een dikke merci aan:


Lien. Voor haar poëtisch kaartje! In het kader van haar Dag van de post-project.

En aan Danny voor haar geweldige Els-post, in het kader van mijn een Echte Els-project:


Geweldig he: poezen, chocolade, zonnebloemen, een vis, labeltjes,...Allemaal om ter fijnst en zo origineel verpakt! Dikke merci! het wachten waard :)

Imagination is more important than knowledge.
-Albert Einstein-

 Maak er nog een gezellige zondagavond van!
Liefs Els








10 opmerkingen:

  1. Echte herfst en niet op zijn best vind ik.......
    Alleen op je blog toch een hele fijne zondag te zien.
    Die sticker op het raam zit er bij mij ook tegenaan. Leuk!

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een fijn herfstblogje zeg. En die choco ziet er goed uit.... ga ik ook eens maken, misschien verdraag ik dat wel ... xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een kip die tok zegt, een paard dat mijmert, een lekkere boer dicht bij zijn boerin,
    dat zijn helemaal mijn dingen
    Wat een mooi gedicht!
    (jammer dat ik de foto niet groter krijg)

    Je hebt het - ondanks de gurigheid-
    heel gezellig gemaakt.
    Vooral de "don't worry be happy" steekt erg af tegen de regen.

    Geniet nog van de pepernoten en de houtkachel!

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die houtkachel, heerlijk! Die zou ik hier ook wel heel graag willen hebben. Hier hadden we vanmiddag geluk dat de regen weg trok. Ik heb nog even een uurtje heerlijk buiten uit kunnen waaien met een vriendin. Dat is toch een fijner herfstgevoel als al die regen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lachen :-) hoe jij tegen de herfst aankijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh heerlijk, jij zit ook al aan de pepernoten!! Wij ook! Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mmm, chocolademelk gemaakt met sojamelk banaan, dat moet ik zelf ook eens proberen! Ter info: Margriet komt in België maar uit op woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zonet veel kaarsjes aangestoken, de kachel aan en warme soep gedronken.
    Ik vind dit weer echt boekenleesweer, liefst met slobbersokken en een dekentje :)
    Geniet van de warme, de choco, de pepernoten, en al je creatieve bezigheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Herfst mag soms ook wel eens binnen zitten zijn, en zeker met een spelletje, chocomelk en een heerlijk vuurtje! Mijn Elspost heb je nog tegoed hoor! Deze is heel leuk, Liens kaartje ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!